مهدی عاشوری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات نهایی لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان کشور در مشهد افزود: از جمله دیگر تفاوتها و شاخصه های لیگ دسته یک امسال درخواست حضور 33 تیم در این رقابتها بود که درنهایت این مشارکت با 28 تیم سازماندهی شد.
وی اظهار داشت: اگر آزادی عمل بیشتری برای حضور تیم ها در لیگ داده شود شاهد حضور بیشتر تیم ها در این رقابتها خواهیم بود که همه حکایت از رونق این رشته ورزشی در میان ورزشکاران جانباز و معلول کشور دارد.
عاشوری به حمایت حامیان مالی از تیم ها اشاره کرد و گفت: برگزاری متمرکز رقابتهای دسته یک والیبال نشسته موجب صرفه جویی در هزینه برای حامیان مالی و مشارکت بیش از پیش آنان در رقابتهای والیبال نشسته شده است.
رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته با اشاره به استقبال گسترده ورزشکاران جانباز و معلول از این رقابتها در کشور افزود: جام حذفی این رشته اردیبهشت ماه با حضور حدود 60 تیم آغاز می شود که برگزاری آن طی چند ماه و به صورت استانی ، منطقه ای و کشوری برنامه ریزی خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری رقابت نهایی لیگ برتر والیبال نشسته طی هفته آینده خبر داد و گفت: این رقابت بین دو تیم ماشین سازی تبریز و شهرداری ورامین در شهر ورامین برگزار می شود تا قهرمان لیگ برتر این رشته در سال 97 از میان 6 تیم شرکت کننده مشخص شود.
رقابتهای نهایی لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان کشور با حضورتیم های مخابرات خراسان، هیات البرز ، شهر بابک، آمل، بابل، قزوین، تایباد و سلماس از دیروز در سالن شهدای مخابرات مشهد آغاز شده است.
این رقابتها تا سوم اسفند ادامه دارد و 2 تیم برتر به مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور راه می یابند.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.