مریم یوسفی روز چهارشنبه در آیین آغاز دوره بازآموزی طرح نوروزی 98 و مسابقات امداد و نجات منطقه سه خراسان رضوی در تربت حیدریه افزود: تعداد جمعیت امدادگران استان بیش از این میزان است اما چون هنوز دوره های رتبه بندی را طی نکرده اند تعدادشان در این آمار لحاظ نشده است.
وی دوره های بازآموزی را در طول سال سه دوره شامل تابستانه، زمستانه و نوروزی عنوان کرد و ادامه داد: دو دوره نخست در شهرستانها برگزار می شود ولی با توجه به افزایش سفرهای نوروزی به این استان، برگزاری دوره های بازآموزی نوروزی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لذا آن را به صورت منطقه ای برگزار می کنیم.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر این اساس استان به چهار منطقه تحت پوشش قوچان، تایباد، نیشابور و تربت حیدریه تقسیم شده است تا افراد بیشتری از شهرستانهای همجوار هر یک از این شهرستانهای چهارگانه بتوانند در این دوره های بازآموزی شرکت کنند.
دوره بازآموزی طرح نوروزی 98 و مسابقات امداد و نجات منطقه سه خراسان رضوی با حضور 120 نفر از شهرستانهای گناباد، مه ‌ولات، بجستان، بردسکن، کاشمر، تربت جام، خواف، رشتخوار، فریمان و تربت حیدریه از امروز چهارشنبه به مدت چهار روز در تربت حیدریه آغاز شد.
جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه دارای سه پایگاه ثابت در مناطق گرماب، کامه و زاوه است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/7079/6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.