مدیرعامل ایران خودروی خراسان در این بازدید گفت: در این شرکت با اشتغالزایی برای دست کم پنج هزار نفر روزانه 400 خودرو تولید می شود و مردم منطقه از کارهای کوچک مانند کشاورزیهای خرد به کارهای صنعتی روی آورده اند و با جذب نیروهای بومی منطقه در این شرکت به اقتصاد منطقه هم کمک شده است.
بیژن زاهدی فرد با بیان این که هم اکنون مردم تا شعاع 100 کیلومتری این منطقه از خدمات ایران خودروی خراسان بهره مند می شوند افزود: ایران خودروی خراسان این ظرفیت را دارد که خدمات خود را به شکل گسترده تر و بیشتری در خراسان رضوی ارائه دهد.
وی با اشاره به مزیتهای ایران خودرو در خراسان گفت: امید است که استاندار با حمایتهای ویژه خود بتواند ما را در راستای تحقق اهدافمان که همان توسعه منطقه ای است کمک کند.
شرکت ایران خودروی خراسان در60 کیلومتری جاده مشهد به نیشابور و در مسیر جاده ابریشم، در مجاورت شهر جدید بینالود قرار دارد. این شرکت در سال 1379 تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی مشهد به ثبت رسیده است.
فعالیت تولید خودرو در این شرکت که مشتمل بر خطوط تولید بدنه، رنگ، تزئینات و تکمیل کاری است در زمینی به مساحت 730هکتار انجام می شود.
1922/8005/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.