به گزارش ایرنا، در متن این منشور آمده است: با استعانت از حضرت امام رضا (ع) و در چارچوب تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای بستر سازی و تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه هدف و کار خویش قرار می دهیم و با هم افزایی، همدلی، اقدام هنرمندانه و گسترش مطالبه گری، گفتمان اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی را در خراسان رضوی نهادینه می کنیم.
همچنین این منشور مزین به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان جبهه فرهنگی انقلاب به شرح زیر است.
'دفتر ما و وزارت کشور در این موضوع خیلی فعال شده اند. وزارت کشور گزارش ها و رصدهای مختلفی در این زمینه انجام می دهد. یکی از این گزارش ها در باره ' قلعه گنج ' بود از نقاط محروم جنوب کشور. یکی از سازمان ها گزارشی می داد از فعالیت هایی که در آنجا انجام شده است. می تواند این فعالیت، موضوع یک مستند باشد. فعالیتی که آنجا انجام شده، الگویی است برای اقتصاد مقاومتی. صندوقی درست کرده اند با پول خودشان. همان مبلغ اندک مردم محروم. مبلغ خوبی هم جمع شده و کارهای مختلف انجام شده است. این همان چیزی است که ما درباره حل مشکلات به دست مردم گفتیم. مردم وقتی کار دیدند و صداقت دیدند، می آیند به میدان'.
استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه مراسم امضای این منشور در جمع خبرنگاران گفت: برای بستر سازی طرح های اقتصادی خود در استان نیازمند کمک اصحاب رسانه هستیم.
علیرضا رزم حسینی افزود: گفتمان دو طرفه باید بین ما و اصحاب رسانه ایجاد شود تا بتوانیم با همراهی در مسیر اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: رسانه ها می توانند در گسترش فرهنگ اقتصادی و گفتمان اقتصادی به عنوان بازوی قوی ما باشند و می کوشیم با پاسخگو کردن مدیران به رسانه ها، دولت شیشه ای ایجاد کنیم.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.