علیرضا رزم حسینی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و سردبیران رسانه های استان افزود:
رسانه و علاقه مندی مردم به رسانه ها و مطبوعات ابزار مهم توسعه یافتگی هر کشور است و رسیدن به گفتمان واحد با اصحاب رسانه بسیار مورد تاکید است.
وی اظهار داشت: پس از انقلاب ناکارآمدی هایی داشته ایم که نظام تمرکزگرایی شدید در کشور یکی از آنهاست و همه دولتها تمرکزگرا عمل کرده اند.
وی گفت: مشکلات ساختاری در نحوه اداره کشور داریم و دستگاه های اداری و بوروکراسی حاکم بر آنها، فساد و نارضایتی ایجاد می کند که رسانه ها باید در این خصوص مطالبه گر باشند.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اختلافات سیاسی آفت انقلاب اسلامی است افزود: عدم تناسب بین اختیارات و مسئولیتها از دیگر آفات است.
وی اظهار داشت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی آرمانهای بسیار داشتیم و هزینه های زیاد دادیم تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار جاودانه این انقلاب باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شبکه مجازی نیز برای رصد مدیران و فرمانداران استفاده کرد گفت: مسئولان موظفند به رسانه ها پاسخگو باشند و رسانه نیز باید حرمت قلم خود را نگه دارند و در این زمینه از مطالبه گری شفاف و به حق حمایت می کنیم.
رزم حسینی افزود: رسانه چشم بیدار جامعه است و نمی تواند بی تفاوت و ناآگاه باشد، لذا باید انتظارات خود را شفاف و به صورت گفتمانی بیان کنیم.
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی طرحی برگرفته از زمان جنگ تحمیلی است و اگر امکانات و فضای تحقق آن در استان مهیا شود توفیقات بسیار خواهیم داشت.
وی گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی ما در کرمان کاملا موفق بود اما انعکاس نیافت و رهبر معظم انقلاب اولین نفری بودند که آن را تایید کردند.
رزم حسینی افزود: به دنبال طرح نو و کارهای جدیدتر برای حل مشکلات استان هستم و در این راستا فضا را برای فعالیت همه باز می کنیم.
وی اظهار داشت: مثلث توسعه اقتصادی در استان را تا حدی که موثر باشد، پیگیری می کنیم، تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی ساختن کشور با شرکتهای غیردولتی است و دولت باید پشتیبان باشد و کار زیرساختی در توانمندسازی مردم را انجام دهد.
وی گفت: هدف اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار است و تعیین 12 معین اقتصادی در خراسان رضوی در این راستا بر مبنای مناطق حوزه انتخاباتی است.
در این نشست اصحاب رسانه به بیان مشکلات و دغدغه های پرداختند و منشور همدلی رسانه نیز برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی به امضا رسید.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.