محمد رضا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنرمندان مشهد در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با پنج اثر نمایشی رکورد دار هنرمندان استانی حاضر در این رخداد هستند.
وی این اثار را شامل 'ما داریم از این خونه می ریم' به کارگردانی حسین اکبرپور، 'سردسیر' به کارگردانی مصطفی ابهری، 'رومئو و ژولیت' به کارگردانی مسعود صفری، 'باغ خونی' به کارگردانی امیر بشیری و 'دریاچه قو' به کارگردانی رضا صابری ذکر کرد.
وی اظهار داشت: گروه های نمایشی مشهد در دوره های پیشین جشنواره تئاتر فجر حایز مقام یا نامزد دریافت مقام در بخشهای موسیقی، کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه و بازیگری شده اند و آثار نمایشی این شهر طی سالهای گذشته مورد استقبال بسیار قرار گرفته است.
محمدی گفت: خراسان رضوی 41 گروه نمایشی ثبت شده دارد، ضمن اینکه بخش تئاتر این استان بعد از تهران از نظر گروه های نمایشی، آموزش، تعداد آثار و کیفیت کار آنها و دیگر موارد مرتبط با حوزه تئاتر رتبه دوم را در کشور دارد.
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با سکانداری نادر برهانی مرند در 11 بخش مسابقه ای و جانبی که از بیست و دوم بهمن ماه آغاز شده تا چهارم اسفند ماه در تهران ادامه دارد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.