محمد بابایی روز دوشنبه در حاشیه رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 17 سال لیگ مناطق کشور در تربت حیدریه طی گفت و گو با خبرنگار افزود: علاقه مندان به حضور در لیگهای حرفه ای در چنین فضاهایی تمام آنچه را که از حیث دانش، بنیه و تجربه فنی دارند در معرض قضاوت و ارزیابی قرار می دهند.
وی ادامه داد: بر همین اساس کارشناسان استعدادیاب فدراسیون فوتبال نیز بهترین فوتبالیستها را انتخاب می کنند. از سوی دیگر وضعیت فنی و میزان استاندارد بودن زمین بازی هم می تواند کمک خوبی در به منصه ظهور رساندن استعدادهای ورزشی باشد. چمن ورزشگاه آزادی تربت حیدریه از حیث دارا بودن معیارهای استاندارد در سطح خراسان رضوی بی نظیر است.
رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ زیر 17 سال منطقه 6ششم کشور از دیروز با حضور پنج تیم شریعت تربت حیدریه، عالی حرفه ای مشهد، مس کرمان، پیروزی ساری و رایحه سمنان در تربت حیدریه آغاز شده و تا سوم اسفند ماه آتی ادامه دارد.
در نخستین روز این رقابتها تیم پیروزی ساری با نتیجه یک بر صفر تیم مس کرمان را شکست داد و تیم عالی حرفه ای بابک با نتیجه دو بر صفر تیم شریعت نوین صفر را پشت سر گذاشت.
ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه که دی ماه گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد در نخستین فعالیت رسمی خود میزبان رقابتهای فوتبال قهرمانی زیر 17 سال لیگ مناطق کشور است.
تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.