به گزارش روز یکشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی افزود: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند 'شما برنده خوش شانس مسابقات مختلف یا سفر عتبات عالیات شده اید' از آنها مبالغی را کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: عاملان این اقدام حیله گرانه با شهروندان ساده لوح تماس گرفته و با ترفند یاد شده اطلاعات شماره حساب آنها را گرفته و اقدام به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی این افراد نموده اند.
وی گفت: با توجه به وجود سرنخ هایی از متهمان در شهرستانهای هریس، شهریار و صبا، مامورین با نیابت قضایی برای پیگیری موضوع به این شهرها رفته و یکی از متهمان اصلی را در شهرستان صبا شهر دستگیر کردند.
سردار تقوی افزود: پنج گرداننده دیگر باند کلاهبرداری های تلفنی در شهرستان های هریس آذربایجان شرقی، صبا شهر و شهریار در استان تهران با اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: طبق شواهد و اعترافات، متهمان تاکنون از 41 شهروند مشهد مبلغ 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.
وی گفت: از این متهمان 10 عدد سیم کارت و 20 قطعه کارت بانکی کشف شد و سه دستگاه خودرو سواری تیبا و پراید آنان نیز توقیف شد.
سردار تقوی افزود: متهمان به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد معرفی شدند و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ارتباط ادامه دارد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.