فرهاد حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد که بدون اخذ مجوزهای لازم و توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه ای اقدام به فعالیت در حوزه دندانپزشکی و دندانسازی می کرد با پیگیری اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پس از اخذ مجوزهای قضایی مهر و موم شد.   
وی با بیان اینکه در سالجاری این سومین مرکزی است که به خاطر مداخله در امور پزشکی در تربت حیدریه پلمب و متخلفان آن به مراجع قضایی معرفی می شوند، اظهار داشت: برای حفظ سلامت شهروندان، با کسانی که منافع اقتصادی خود را بر سلامت مردم ترجیح می دهند برابر قانون به شدت برخورد می شود.
وی گفت: این واحد دانشگاهی با جدیت بر نحوه ارایه خدمات سلامت به مردم نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز، متلخفان برابر قانون به مراجع قضایی معرفی می شوند.
حیدری، از اقشار مختلف مردم خواست در صورت نیاز به دریافت خدمات فقط به مراکز مجاز پزشکی مراجعه کنند و با مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 52228025 اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اطلاع دهند.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان مه ولات دارد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.