علی رسولیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی صورت گرفته در کمیته راهبردی تنظیم و توزیع میوه شب عید در خراسان رضوی دو قلم میوه شامل سیب و پرتقال به میزان مورد نیاز برای توزیع در ایام پایانی سال با قیمت مناسب تامین و ذخیره شده است.
وی ادامه داد: امسال زمان توزیع میوه طرح تنظیم بازار پیش از بیستم اسفند ماه و زودتر از همیشه خواهد بود. این اقدام با هدف تامین به موقع نیاز مردم و جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت میوه صورت گرفته است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با هماهنگی سازمان مرکزی تعاون روستایی و سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص توزیع میوه شب عید امسال هیچگونه مشکلی وجود ندارد و همچنین میوه توزیعی امسال از کیفیت بالایی برخوردار است.
وی بدون اشاره به میزان ذخیره سازی میوه افزود: به منظور برنامه ریزی بهتر برای توزیع میوه شب عید در هفت نقطه خراسان رضوی ذخیره سازی میوه انجام شده است.
پارسال چهار هزار تن سیب و پرتقال در خراسان رضوی به عنوان میوه شب عید ذخیره سازی و توزیع شد. توزیع میوه شب عید در خراسان رضوی معمولا از بیستمین روز اسفند ماه هر سال آغاز می شود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.