دکتر محمدحسن زدا روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در مشهد افزود: همچنین در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک مرکز درمانی تامین اجتماعی در کشور دایر بود اما هم اینک 350 مرکز درمانی شامل بیمارستان، درمانگاه و پلی کلینیک در سطح کشور به مردم خدمات ارائه می دهند.
و به افزایش تعداد واحد بیمه ای در سطح از 150 مورد به هزار واحد ظرف 40 سال اخیر اشاره و بیان کرد: حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز اوایل انقلاب اسلامی 630 تومان بود اما اکنون میانگین پرداختی به هر فرد در این چارچوب یک میلیون و 450 هزار تومان است.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: به دنبال اقدامات انجام شده در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنین میزان مرگ و میر در مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور طی چهار دهه اخیر از 18 به هشت در هزار نفر جمعیت کاهش یافته است.
وی در ادامه همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم 'تقی نوربخش' مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی گفت: مرحوم نوربخش مدیری فرهیخته، پرتلاش و تکرار نشدنی است و ساختمان جدید تامین اجتماعی خراسان رضوی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با حمایت و تلاش وی بنا شده است.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.