یحیی قاینی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قوچان، گلمکان، مشهد، نیشابور، تربت جام، فریمان، جغتای و تایباد طی 24 ساعت گذشته بین یک تا 15 سانتیمتر برف باریده است.
وی ادامه داد: پس از فریمان بیشترین بارش برف در تایباد به ارتفاع 14 سانتیمتر و در نیشابور و جغتای هر کدام بین 10 تا 11 سانتیمتر بوده است. ارتفاع برف بر زمین نشسته در مشهد نیز دو سانتیمتر است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناس خراسان رضوی گفت: همچنین باران از دیشب تا امروز 24 بهمن در 17 شهرستان این استان باریده که بیشترین حجم آن در تایباد به میزان 26 میلیمتر ثبت شد. پس از تایباد نیز سرخس با 21 میلیمتر و خواف با 18 میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته اند. حجم بارش باران در مشهد نیز طی همین مدت 11 میلیمتر بود.
وی افزود: فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی تا صبح فردا پنجشنبه به ویژه در نوار شرقی و جنوبی استان به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت.
قاینی پور همچنین به روند افزایشی دمای روزانه هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد پنج درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز دو درجه افزایش دارد. کمینه دمای هوای این شهر نیز امشب به پنج درجه زیر صفر می رسد که نسبت به شب گذشته کاهش دارد.
باخرز با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 10 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از بردسکن با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.