حسین مقصودی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: مشکلات اقتصادی کشور مولود فشار روانی دشمن و برخی سوء مدیریتهاست اما دولت اقدامات سازنده ای جهت کاهش این مشکلات انجام داده است.
وی ادامه داد: مردم ایران میثاق عمیقی با انقلاب اسلامی بسته اند و با وجود مشکلات اقتصادی، همچون سالهای گذشته به عشق ولایت فقیه، آرمانهای امام(ره) و شهدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
این نماینده مجلس گفت: امروز دشمن پس از 40 سال به این نتیجه رسیده ترفندهایش علیه نظام جمهوری اسلامی بی اثر است و محاصره اقتصادی و جنگ روانی دشمن که با هدف رواج ناامیدی در جامعه صورت می گرفت با حضور حماسی مردم خنثی شد.
مقصودی ادامه داد: ترویج ناامیدی آخرین حربه دشمن است که از طریق فضای مجازی دنبال می شود و رسانه ها به عنوان دوستداران حقیقت باید دستاوردهای انقلاب را به جوانان انعکاس دهند.
وی همچنین به دستاوردهای دولت در شهرستان سبزوار اشاره و بیان کرد: دستاوردهای حوزه سلامت از نقاط مثبت دولت تدبیر و امید بوده و ظرف سه سال اخیر دولت با همکاری بنیادهای برکت و علوی 59 مرکز درمان بستر، درمانگاه و مرکز بهداشت را در منطقه غرب خراسان رضوی به بهره برداری رسانده است.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف دو سال اخیر 70 میلیارد ریال برای مرمت قناتهای این منطقه جذب شد و در حوزه آبخیزداری هم 10 بند خاکی ساخته شده و عملیات اجرایی هشت بند خاکی دیگر در دست اجرا است.
وی افزود: تکمیل طرح راه آهن سبزوار نیز به عنوان محور توسعه خواسته دیرینه مردم این منطقه است که پارسال 90 میلیارد ریال برایش هزینه شد و در سفر رئیس جمهوری هزار میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1922
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.