یحیی گل ‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان در مشهد افزود: تیم پدیده در بازی فردا بدون مصدوم و محروم به میدان می ‌رود و امیدوارم با حضور هواداران به نتیجه ‌ای خوب دست یابیم.
وی ادامه داد: با حضور گسترده هواداران می توان بازی خوبی به نمایش گذاشت گرچه هفته پیش مقابل تیم پرسپولیس شکست خوردیم‌ اما سعی شد دوباره تیم پدیده را به شرایط پیش از دیدار با پرسپولیس برگردانیم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: مجبوریم هر چند مدت برای تمرین به تهران سفر کنیم. در شان کلانشهری مثل مشهد نیست که یک زمین‌ تمرین مناسب برای تیمهمای فوتبال نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: بازیکنان پدیده در نیم ‌فصل نخست عملکرد خوبی داشتند و نباید رقم بازیکنان جدید با آنها تفاوت فاحشی داشته‌ باشد، امیدوارم همه این شرایط را درک کنند لذا راهی تازه را شروع کرده‌ایم. باید توجه داشت فقط با گرفتن چند بازیکن چند میلیاردی مشکل باشگاه حل نمی ‌شود.
گل محمدی در خصوص جذب بازیکن خارجی نیز گفت: بعد از فصل نقل و انتقالات گرفتن بازیکن خارجی با ریسک همراه است البته با توجه به بودجه و سیاستهای باشگاه قدم برمی ‌داریم.
در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده شهرخودرو عصر یکشنبه ۲۱ بهمن ‌ماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود.
تیم پدیده شهرخودرو هم‌ اکنون با ۳۱ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.