مجتمع فولاد خراسان طی تفاهمنامه‌ای با استاندار خراسان رضوی ، فرماندار ، نماینده مردم در مجلس ، امام جمعه و مدیر دادگستری شهرستان نیشابور به عنوان معین اقتصاد مقاومتی منطقه ۵ اقتصاد مقاومتی یعنی شهرستان نیشابور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، این تفاهمنامه در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور در پایان جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان به امضا رسید.

 بر اساس این تفاهم‌نامه تعدادی پروژه در حوزه های مختلف دارای مزیت این شهرستان آماده و در قالب تفاهمنامه برای اجرا توسط سرمایه گذار به تایید رسید تا زمینه اشتغال ، تولید و توسعه را برای منطقه فراهم شود.

 این تفاهمنامه در راستای اجرای طرح توسعه اقتصادی خراسان رضوی با عنوان مثلث توسعه اقتصادی منعقد شده است ، طرحی که بر اساس آن نقش مشارکت همه ارکان از دادگستری تا حوزه های اجرایی و بیش از همه مردم در توسعه اقتصادی هر منطقه و بهبود معیشت اهالی آن بسیار گسترده و مهم است به خوبی دیده شده است.

شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد شرق کشور، از سال 1380 در شهرستان نیشابور مورد بهره برداری قرار گرفت و با ایجاد اشتغال 5 هزار نفر به طور مستقیم در زمینه تولید میلگرد، شمش، آهن اسفنجی و بریکت فعالیت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.