علی رستمی روز دوشنبه در جریان راهپیمایی 22 بهمن طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایطی که دشمنان قصد ایجاد فاصله بین مردم و دولتمردان را دارند حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کرد.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است و به واسطه همین حضور در عرصه های مختلف در برابر زیاده خواهیهای استکبار مقاومت و ایستادگی کرده ایم.
فرماندار تربت حیدریه گفت: مردم با حضور موثر خود در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ثابت کردند که همچنان حافظ منافع و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی هستند و در سایه تبعیت از ولایت و رهبری به دشمنان اجازه دخالت در امور داخلی را نمی دهند.
وی افزود: اقشار مختلف مردم با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تمام نقشه های شوم دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نقش برآب کرده اند. به برکت حضور آحاد مردم در عرصه های مختلف و در سایه درایت هوشمندانه رهبری، نظام اسلامی اکنون ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.
او گفت: در شرایطی که دشمنان با اجرای توطئه های مختلف قصد داشتند جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نشود، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به تمام بدخواهان این نظام الهی ثابت کرد که ملت ایران اسلامی همچنان دوستدار حکومت اسلامی و تابع فرامین رهبری هستند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.