یک بانوی خانه دار تربتی در حالی که با فرزند خردسالش در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده به خبرنگار گفـت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز پاسخ به جنگ اقتصادی دشمن است که قصد داشت مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند.
سکینه باقری فزود: کسانی که عشق به کشور و نظام دارند در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند تا توطئه های دشمنان را خنثی کنند و پاسخی محکم به جنگ تمام عیار استکبار جهانی بدهند.
وی ادامه داد: مردم تربت حیدریه با همه توان برای انجام عمل صالح سیاسی و واجب عینی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور دارند و به بدخواهان انقلاب اسلامی این پیام را می دهند که همچنان حافظ منافع و ارزشهای نظام اسلامی هستند.
یک کارمند بازنشسته نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران با الهام و تاثیرپذیری از نهضت و آموزه های انقلابی حضرت فاطمه زهرا(س) به پیروزی رسید و ادامه راه آن نیز از همین طریق محقق خواهد شد.
حسین کرمی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنوی و حسینی است و مردم با محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع ) در مقابل دشمن و حکومت طاغوت مقاومت و ایستادگی کردند و ادامه حرکت این انقلاب و صدور آن به کشورهای دیگر نیز متاثر از انقلاب زهرایی بود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و تبلیغات سوء استکبار جهانی، ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد تا به تمام بدخواهان ثابت کند همچنان تابع فرامین رهبری است و هیچگاه از ارزشها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی فاصله نخواهد گرفت.
یکی دیگر از شهروندان تربتی نیز گفـت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر مردمی بودن انقلاب اسلامی است و به دشمنان ثابت می کند که ملت ایران پشتیبان آن هستند.
الیاس نادری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران با انقلاب خود به همه جهانیان ثابت کردد که هیچ قدرت و سلاحی نمی تواند در برابر عزم و اراده مردم ایستادگی کند.
وی ادامه داد: بسیاری از انقلابها در دیگر کشورهای جهان چند سالی دوام نداشته اند. اگر امروز انقلاب اسلامی ایران 40 سال از عمر آن می گذرد و دشمنان نتوانسته اند به آن ضربه بزنند به دلیل مردمی بودنش است.
او گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان، ایثارگری و رشادت رزمندگان و حضور همیشه در صحنه همه اقشار مختلف مردم روز به روز قدرتمندتر می شود و اتحاد و یکدلی ملت ایران رمز ماندگاری آن است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.