یحیی قاینی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از گناباد شهرستانهای تربت جام و درگز با 16 میلیمتر، بردسکن و خواف با 14 میلیمتر و سرخس، فریمان و تربت حیدریه با 12 میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته اند.
وی میزان بارش در مشهد را نیز طی همین مدت 10 میلیمتر اعلام و بیان کرد: در قوچان، سبزوار، گلمکان، نیشابور، کاشمر، کلات، تایباد، بجستان و جغتای نیز حجم بارش بین سه تا 10 میلیمتر بود.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان شدت گرفته امروز در بیشتر نواحی خراسان رضوی به صورت پرحجم گسترش می یابد.
وی گفت: فعالیت این سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد یافت. طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی خراسان وجود دارد.
قاینی پور همچنین به افت چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد سه درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد.
فریمان با کمینه دمای صفر درجه و مه ولات با بیشینه دمای 15 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بودند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.