حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب در این چهار دهه پس از پیروزی انقلاب، ملت و دولت کارهای بزرگی انجام دادند و زیربناهای علمی، اجرایی و فکری فراوان به وجود آمده است که قبل از انقلاب وجود نداشت.
وی اظهار کرد: به فرمایش معظم له تجربه ها و تواناییهای متراکمی از کارکرد این چهار دهه در اختیار مسئولان قرار گرفته و نسلهای جدیدی به وجود آمده اند و محصول این تلاش، فراورده عظیمی است که در اختیار ملت قرار داده شده است.
وی گفت: اقتصاد ایران در سالهای بعد از انقلاب به هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا تبدیل شده است در حالی که قبل از انقلاب رتبه بیست و ششم را در اختیار داشت و در حوزه سلولهای بنیادی دومین کشور جهان است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب در تمام حوزه های بنیادی و دانشی شخصا ورود پیدا کرده اند.
وی اظهار داشت: شاخص توسعه انسانی نشان دهنده این است که کشورها از نظر توسعه انسانی چقدر پیشرفت می کنند و رشد این شاخص به اعتراف بانک جهانی طی 40 سال بعد از انقلاب در ایران 19 برابر میانگین جهانی بوده است و ایران در این سالها سریعترین رشد شاخص توسعه انسانی را در دنیا داشته است اما گاه این لایه پر افتخار را نمی بینیم یا آن را کمرنگ می کنیم.
وی گفت: سکوهای پرش در اقتصاد ایران مهیا شده و زیرساختها خوب کار می کند لذا باید به گونه ای مدیریت کرد که مردم در روبناها هم دچار سختی و فشار نباشند.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.