امام جمعه سبزوار گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوهتر از همیشه برگزار می شود و پاسخ کوبنده به فشارهای اقتصادی و روانی دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیعت دوباره با آرمانهای امام راحل، رهبری و شهداست و به دشمن اعلام می کنیم تحریم آنها در اراده ملت اثری نگذاشته است.
وی اظهار داشت: 22 بهمن روز تولد انقلاب عظیم است که معادلات ستمگران جهان را به هم ریخت و انقلاب اسلامی را به عنوان قدرت و مرجعیت در جهان مطرح کرد.
وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب کشورهای استعمارگر در امور داخلی ایران دخالت می کردند و شاه نوکر آنها بود و انتخاب نمایندگان مجلس و وزیران باید به تایید آمریکا و رژیم صهیونیستی می رسید.
امام جمعه سبزوار افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی عزت، استقلال و اقتدار نصیب ایران شد و با وجود تهدید و تحریم های دائمی دشمنان، انقلاب اسلامی پس از 40 سال همچنان روی پا خود ایستاده و هر روز پیشرفت های بیشتری به دست می آورد.

* امام جمعه تربت حیدریه نیز با دعوت از اقشار مختلف مردم به راهپیمایی 22 بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اقتدار نظام اسلامی با شرکت گسترده مردم در مراسم 22 بهمن تجلی و نمود عینی خواهد یافت.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نمازجمعه تربت حیدریه افزود: مردم مومن و متدین ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب، عشق و ارادت خود را به رهبری به نمایش خواهند گذاشت.
وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند بین مردم و دولتمردان فاصله ایجاد کنند، شرکت گسترده و با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تمام نقشه های شوم بدخواهان ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.
وی گفت: دشمنان با بزرگ نمایی و سیاه نمایی برخی مشکلات قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند اما مردم با حضور همه جانبه در صحنه یکبار دیگر به تمام بدخواهان ثابت خواهند کرد که همچنان دوستدار این نظام الهی هستند.
امام جمعه تربت حیدریه، پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین هدیه خداوند به ملت ایران دانست و افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر شکرگذاری آنان بابت استقرار حکومت الهی است.
حجت الاسلام عصمتی، دفاع از تمام مظلومان و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های سران استکبار را از رویکرد های انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: تمام آزادیخواهان جهان با الگو برداری از انقلاب اسلامی در برابر توطئه های استکبار مقاومت و ایستادگی می کنند.
وی ادامه داد: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، انجام تکلیف است و بی شک مردم مومن و متدین ایران اسلامی این بار نیز همانند گذشته در این رویداد بزرگ سیاسی با خلق حماسه ای جاوید به دشمنان ثابت می کنند که همچنان حافظ ارزشهای انقلاب هستند و با تبعیت محض از فرامین رهبری در عرصه های مختلف حضور تاثیر گذار دارند.

* امام جمعه موقت گناباد هم گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اعلام می کنند.
حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف در آستانه چهل سالگی انقلاب به دنبال مایوس کردن مردم و جوانان از نظام جمهوری اسلامی بودند ولی مردم در 22 بهمن با خروش فاطمی نشان خواهند داد که خواری و تنها گذاشتن ولی و رهبر دیگر در تاریخ تشیع تکرار نمی شود.
وی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به ما یاد داد در شرایطی که همه دشمنان صف کشیده اند نباید ولی را به میدان آورد، جریان نفاق در درون و بیرون دنبال این هستند که ولی را به وسط صحنه بکشند و مشابه همان کاری را که با حضرت امام حسین (ع) کردند، انجام دهند.
وی گفت: همه دشمنان دین و اسلام باید بدانند ملت ایران در پرتو هدایت های قرآن دیگر اجازه نمی دهد امام حسین (ع) دوباره به مسلخ برود، البته این یک امتحان بزرگی است.
امام جمعه موقت گناباد افزود: مسولین باید در این شرایط مثل مردم زندگی کنند، باید تمام امکانات را برای رفع مشکلات بکار گیرند.
وی اظهار داشت: ابزارهای تجاری که سه کشور اروپایی پیش روی ما گذاشتند یعنی نفت در برابر دارو و غذا در حالی که مردم در فشار هستند این راه درستی نیست و تجربه نشان داده استکبار جهانی هیچ زمان به فکر ملت ما نیست و تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است.
2095 / 7079/ 7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.