معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خط تولید و نشست با مدیران مجتمع فولاد خراسان، سرمایه گذاری ارزشمند و به بار نشستن طرح های توسعه فولاد خراسان را در سال های اخیر، ارزشمند و نشانه ای از تاب آوری صنایع کشور در شرایط موجود دانست.

به گزارش ایلنا از مشهد، حاتم شاکرمی معاون روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون ،کار ور فاه اجتماعی در بازدید از فولاد خراسان، با بیان این که سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته در این مجتمع و حتی به بهره‌برداری رساندن 1200میلیارد تومان طرح توسعه ای در سال های دشوار تحریم را نشانه عزم این شرکت در تولید و اشتغال دانست و افزود: وضعیت مناسب اشتغال و رضایت کارکنان در این صنعت بزرگ در شرق کشور، نویدبخش و مایه خوشحالی است.

وی با قدردانی از اقدامات توسعه ای مجتمع فولاد خراسان افزود: سرمایه گذاری فولاد خراسان در طرح های توسعه و ایجاد صدها شغل در کنار تکمیل زنجیره تولید، اقدامی ارزنده و در عین حال دوراندیشانه بوده است که در سال های اخیر در این شرکت صورت گرفته و قطعا بر تاب آوری این شرکت موثر بوده است، چرا که امروزه شاهد دشواری های بسیاری هستیم که برخی شرکت ها را به تعطیلی کشانده است و شرکت هایی که منابع خود را درست هزینه کرده اند، امروز مشکلات به مراتب کم تری دارند.

 شاکرمی را در این بازدید، سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و نبوی نژاد، رئیس این اداره در نیشابور همراهی می کردند.

در این بازدید، سیدحسین احمدی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به همراه معاونان بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی، برنامه ریزی و فناوری حضور داشت و توضیحاتی درباره روند تولید، وضعیت روابط کار و میزان اشتغال شرکت به معاون وزیر ارایه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.