در بخش یادداشت هفته این نشریه سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس طی مقاله ای با تیتر 'خدمات و دستاوردهای انقلاب و ضعف اطلاع رسانی' نوشت: آنطور که باید و شاید خدمات و دستاوردهای انقلاب به مردم اطلاع رسانی نمی شود و این خود ضعفی مهم است که مردم را از آنچه انجام شده بی اطلاع بگذاریم.
'معرفی عملکرد اجرایی 40 ساله دستگاههای اجرایی تربت حیدریه، آغاز عملیات ساخت نیروگاه راشد و تصفیه خانه تربت حیدریه با حضور وزیر نیرو، نوید آغاز کار کارخانه فولاد تربت حیدریه ظرف سه سال آینده به نقل از نماینده تربت حیدریه در مجلس، ذخیره سازی 150 تن میوه شب عید در تربت حیدریه و راز بقای چاپلوسی' دیگر عناوین 'نوید خراسان' هستند.
'کاهش 29 درصدی ازدواج در مه ولات، بهره برداری از خط انتقال گاز تربت حیدریه به کاشمر، یادی از پدر شعر انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، معرفی درمانگاه فرهنگیان تربت حیدریه و همچنین معرفی طرحهای افتتاحی دهه فجر در منطقه تربت حیدریه از دیگر موضوعاتی است که نوید خراسان در این شماره خود به آنها پرداخته است.
دوهفته نامه نوید خراسان به آدرس اینترنتی www.navid-news.ir نشریه خبری، تحلیلی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، نشریه ای منطقه ای با بیش از 16 سال فعالیت است که به شمارگان پنج هزار نسخه منتشر می شود.
تربت حیدریه دارای شش نشریه محلی و چهار نشریه داخلی فعال است. مرکز این شهرستان 225 هزار نفری در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.