علی رستمی روز پنجشنبه در همایشی با عنوان 'فجرآفرینان دانشگاهی' به مناسبت دهه مبارک فجر بر لزوم تبیین ارزشها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان جامعه تاکید و بیان کرد: نظام اسلامی در برابر فشارها و تحریمهای 40 ساله استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و همین امر بیانگر اهمیت و نقش تاثیرگذار آن در عرصه های مختلف است.
وی ادامه داد: فشارهای بین المللی که ظرف 40 سال اخیر برای نابودی انقلاب صورت گرفت اگر در هر کشور انقلابی دیگری رخ می داد بی شک دیگر اثری از آن انقلاب باقی نمی ماند اما ایران اسلامی با حفظ و حدت، انسجام ملی و تبعیت محض از فرامین رهبری در برابر تمام توطئه های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و هنوز انقلاب اسلامی زنده و پویاست و به مسیر خود ادامه می دهد.
فرماندار تربت حیدریه گفت: در سایه تلاش و همت جوانان بسیجی نظام جمهوری اسلامی اکنون در بخشهای مختلف به پیشرفتها و دستاوردهای بزرگی نائل آمده و این روند تا دستیابی به اهداف مورد نظر و قله های افتخار همچنان ادامه دارد.
همچنین در این همایش از هفت استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اهدای هدایایی تجلیل شد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان مه ولات دارد. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.