حیدر خوش نیت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران 'کاروان رسانه انقلاب' بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت دهه مبارک فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در چنین شرایطی اینکه برخی می گویند مردم در انتخابات رای اشتباه داده اند ظلم به ارکان مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: به برکت انتخابات در جمهوری اسلامی چرخه انتقال قدرت در ساختار حکومت وجود دارد و افرادی که چهار سال پیش مسئول بودند امروز به میان مردم برگشته و جمعی از مردم مدیریت کشور را بر عهده دارند.
سرپرست فرمانداری مشهد گفت: مردم در جمهوری اسلامی طبق قاعده و قانون پای صندوق رای می روند و هر زمان لازم باشد رای خود را اصلاح می کنند. تفکیک بین مردم و مسئولان و بوجود آوردن نگاههای خاص نسبت به مسئولان کار شایسته ای نیست زیرا مسئولان جزو همین مردم هستند. عمده این افراد سابقه حضور در جبهه داشته و عضو خانواده های ایثارگر می باشند و امروز نیز طبق یک قاعده قانونی در خدمت مردم قرار گرفته اند.
وی در ادامه بر لزوم تشریح دستاوردهای نظام تاکید و بیان کرد: با دستاوردهای 40 سال اخیر ایران هم اینک در عرصه بین الملل جزو 20 کشور تاثیرگذار جهان است.
خوش نیت افزود: سال 1350 مشهدالرضا تنها 90 هزار زائر و مسافر داشت اما این شهر هم اینک سالانه پذیرای 32 میلیون زائر است. با وجود چنین افزایش چشمگیری در شمار مسافران و زائران هیچ مشکلی در حوزه بازار، امنیت و خدمات در مشهد برای این جمعیت عظیم پیش نمی آید.
وی ادامه داد: همچنین تنها ظرف چهار سال اخیر هزار و 87 میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد هزینه شده است. دهه فجر امسال نیز 85 پروژه به ارزش 125 میلیارد تومان در بخشهای مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی این شهرستان به بهره برداری می رسد.
سرپرست فرمانداری مشهد گفت: در مجموع 205 پروژه اجرا شده با هزینه پنج هزار و 170 میلیارد ریال به مناسبت این ایام مبارک در سطح شهرستان آماده بهره برداری است.
به همت بسیج رسانه خراسان رضوی 'کاروان خبرنگاران رسانه انقلاب' طی سفر به شهرستانهای این استان ضمن مطالبه گری مسائل مردم از مسئولان، دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را از زبان مسئولان منعکس کرده اند.
سفر 'کاروان خبرنگاران رسانه انقلاب' با حضور 30 خبرنگار و عکاس از 14 رسانه های فعال در خراسان رضوی دو هفته پیش از کاشمر آغاز و امروز در مشهد پایان یافت.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.