بخشدار مرکزی کاشمر روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هشت بوستان در روستاهای زنده‌جان، فدافن، قوژد، جردوی، رزق ‌آباد، فرگ و تربقان با هزینه هشت میلیارد و 600 میلیون ریال و چهار مجموعه ورزشی روباز با هزینه‏ یک ‌میلیارد و 210 میلیون ریال در روستاهای این بخش از جمله این پروژه هاست.
سعید چیتی افزود: ساختمان دهیاری روستای فرشه و اجرای سنگفرش معابر روستایی قوچ پلنگ به مساحت سه‌ هزار مترمربع نیز با هزینه 12 میلیارد ریال از دیگر پروژه ‌های عمرانی در این بخش است.
وی از بهسازی حمام‌ های قدیمی روستاهای کسرینه، تربقان و تجهیز آنها برای استفاده به ‌عنوان باشگاه ورزشی با هزینه 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: مرمت و بازسازی آب ‌انبار قدیمی روستای فروتقه و همچنین تکمیل و تجهیز سالن مدیریت راهبردی بخش مرکزی در این روستا با هزینه 350 میلیون ریال، زیباسازی ورودی روستای تربقان به‌ صورت پایلوت و ادامه آن در سایر روستاها نیز از جمله پروژه های افتتاح شده در روستاهای بخش مرکزی کاشمر است.
چیتی افزود: در حال حاضر 9 خانه ورزش روستایی در روستاهای بخش مرکزی دایر شده و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 41 میلیارد ریال در اجرای پروژه‌ ها از اعتبارات دولتی در روستاهای این بخش هزینه شده است.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 32 میلیارد ریال توسط اهالی در حوزه‌ های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی کمک شده است.
وی گفت: به برکت نظام اسلامی به ویژه در دولت های یازدهم و دوازدهم شاهد تحول عظیم در روستاها هستیم.
بخش مرکزی کاشمر با 26روستا دارای 13 هزار خانوار با جمعیت بیش از 46 هزار نفر است.
مرکز این شهرستان 195 هزار نفری در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.