مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افزایش رشد سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان آذر ماه امسال نسبت به 9 ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ،مسعود مهدی زاده مقدم در مراسم دهه فجر این شرکت اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و  هدف گذاری صحیح زمینه برای ایجاد بسترهای مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی  صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت است.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: مشوق‌ها و مزایای مختلفی برای صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اجرا درآمده و منجرب به افزایش سرمایه گذاری شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: در 9 ماهه سال گذشته نزدیک به 39 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده بود که این رقم امسال به 72 هکتار رسیده و رشد 85 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال تا پایان آذرماه 172 قرارداد واگذاری منعقد شده، بیان کرد:  شهرک صنعتی طوس با مساحت واگذاری  7 هکتاری و44  قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، تقویت تولید و افزایش درآمد ملی، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و بالغ بر 2570 واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر 75 هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.