سید حجت طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اختصاص سیانس فوق العاده در سینما ویلاژتوریست طرقبه با هماهنگی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر صورت گرفت.
وی ادامه داد: این در حالی است که سینما ویلاژتوریست دور از مشهد و در دو سیانس ساعت 20 و ساعت 22 و 30 دقیقه شب اقدام به نمایش فیلمهای جشنواره فجر می کند اما جمعیت در این ساعات آنقدر زیاد بود که سیانس فوق العاده برای نمایش فیلمها در نظر گرفته شد.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در پنجمین روز شانزدهمین جشنواره فیلم فجر سالن سینمای ویلاژتوریست که از چند ماه پیش فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و جزو سینماهای محل اکران فیلمهای جشنواره فجر نیز بوده است به صورت رسمی افتتاح شد.
وی در ادامه همچنین گفت: در پنجمین روز برگزاری شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد عوامل فیلم 'ایده اصلی' ساخته آزیتا موگوئی و بازی هانیه توسلی و مریلا زارعی در سینما اطلس حضور یافتند. فردا 18 بهمن نیز عوامل فیلم 'ماجرای نیمروز2 یا رد خون' در سینما اطلس مشهد حضور می یابند و با مردم و رسانه ها درباره فیلم گفت و گو خواهند داشت.
طباطبایی افزود: امسال در چارچوب جشنواره فیلم فجر در مشهد 34 فیلم از بخشهای مختلف سی و هفتمین جشنواره فجر انتخاب و در شش سینما شامل هویزه، اطلس، سیمرغ، ویلاژتوریست، شهید اصغرزاده و گلشن این شهر به نمایش درآمده است.
وی ادامه داد: تاکنون استقبال مردم از فیلمهای جشنواره فجر در مشهد بی نظیر بوده و همه بلیتها در کمترین زمان ممکن به فروش رفته است. میزان بلیتهای فروخته شده پس از پایان این جشنواره اعلام می شود.
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین گفت: در ششمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد فیلمهای 'شبی که ماه کامل شد، جان دار، خون خدا، تیغ و ترمه، متری شش و نیم، معکوس، تختی، پالتوی شتری، ایده اصلی، حمال طلا، ناگهان درخت، مردی بدون سایه' در سیانس های 15، 17 و 30، 20 و 22 اکران می شود.
شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از 12 بهمن ماه با اکران 34 فیلم منتخب از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در 6 سینمای این شهر آغاز شده است.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز از 10 تا 22 بهمن ماه همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی در تهران آغاز شده که در این دوره از جشنواره در بخش 'سودای سیمرغ' آثاری همچون فیلمهای آشفتگی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، 23 نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، خون خدا، درخونگاه، سال دوم دانشکده من، سرخ پوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، تختی، قسم، قصر شیرین، ماجرای نیمروز 2، رد خون، متری شش و نیم، مردی بدون سایه، مسخره باز و ناگهان درخت به نمایش درمی آید.
آثار بخش 'نگاه نو' جشنواره نیز فیلم های پالتو شتری، جاندار، حمال طلا، دیدن این فیلم جرم است، روزهای نارنجی، زهر مار، سونامی، مسخره باز، معکوس و یلدا می باشد.
همچنین مستندهای این دوره از جشنواره نیز فیلم های بهارستان خانه ملت، تمام چیزهایی که جایشان خالی است، خانه ای برای تو، دلبند و نتهای مسی یک رویا است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.