قربان میرزایی روز سه شنبه در نشست شورای اداری کاشمر با بیان اینکه دشمنان جنگ جدیدی را به ما تحمیل کرده اند، افزود: جنگ اقتصادی دشمن مردم این کشور را با مشکلات بسیار مواجه کرده است.
وی اظهار داشت: در جنگ هشت ساله تکلیف ما روشن بود و خاکریز و دشمن مشخص بود اما در این جنگ برخی افراد داخلی همه مشکلات را به حساب ناکارآمدی دولت می گذارند.
وی گفت: امسال بیش از 470 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در بخش اشتغال روستایی در این استان تسهیلات پرداخت شده است.
میرزایی با بیان اینکه در حوزه های مختلف تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است افزود: اگر امروز وفاق، امید و همدلی داشته باشیم هزینه هایی که باید بدهیم کمتر خواهد شد.
وی اظهار داشت: به خاطر شرایط حساس کشور نمی توانیم مدیریت عادی داشته باشیم، و هر مسئولی که فکر کند فقط در ساعت اداری می توان مشکلات را رفع کرد به خوبی متوجه مشکلات نشده است.
وی گفت: کاشمر از سرمایه عظیم نیروی انسانی برخوردار است و با چنین نیروهایی می توان کارهای بسیار ارزشمند انجام داد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 783 پروژه در این استان افتتاح شده که هزار و 83 پروژه مربوط به دهه فجر است.
وی با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه ها هشت هزار و 163 میلیارد تومان است اظهار داشت: امسال 10.7 درصد در تعداد و 10 درصد در اعتبارات پروژه ها افزایش داشته ایم.
فرماندار کاشمر نیز در این مراسم گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 103 پروژه با هزینه 121 میلیارد و 934 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
محمدعلی نبی پور افزود: از این تعداد 78 پروژه در نقاط روستایی و 25 پروژه در نقاط شهری است.
وی با بیان اینکه در روستاهای منطقه به خصوص در بخش آب و گازرسانی، زیرساخت ها و اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است اظهار داشت: دولت تلاش می کند اشتغال روستایی در سالهای آینده به خوبی پیش برود.
امام جمعه کاشمر نیز گفت: از مسئولان انتظار کنترل بازار و قیمت ها راداریم.
حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی با بیان اینکه نوعی افسارگسیختگی در بازار احساس می شود افزود: مردم انتظار دارند مسئولان پاسخ آنها را به خوبی بدهند.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.