در این نشست مردمی محمد حسن بهادر و مدیران تابعه این اداره کل به صورت حضوری به حل و فصل برخی مشکلات ثبتی و مالکیتی مراجعان و ارائه راهکارهای کارشناسی پرداختند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در 10 سال گذشته با همت جهادی مسئولان اجرایی و کارشناسان فنی از سیستم دست و پا گیر و بسیار زمان بر سنتی به یک سازمان تمام الکترونیک تبدیل شده که یک گام بسیار بزرگ در کمک به توسعه همه جانبه کشور محسوب می شود و اکنون این سازمان به یک نهاد پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی تبدیل شده است.
بهادر افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی نیز با 41 سامانه الکترونیکی مشغول خدمت رسانی به مردم است و سالانه بیش از 2،5 میلیون خدمت به مردم ارائه می دهد و اکثر فرایندهای ثبتی این نهاد با استفاده از اینترنت قابل انجام است.
وی اظهار داشت: در 10 ماه امسال 43 هزار و 676 واقعه ازدواج، بیش از 15 هزار واقعه طلاق، بیش از یک میلیون و 418 مورد تنظیم سند و 22 هزار و 447 پرونده اجرایی در این اداره کل ثبت شده است.
وی گفت: همچنین 372 میلیارد تومان مطالبات بانکی وصول شده، 16 هزار و 676 ملک تفکیک و اسناد مالکیت 205 هزار ملک نیز صادر و 77 میلیارد تومان درآمد وصولی نیز به خزانه دولت واریز شده است.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.