پس از ۱۹سال تصمیم جدی بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در مدت 4 ماه گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی شهر واقع در بولوار هفت تیر، اظهار کرد: به اتمام رساندن پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی در مدت 4 ماه اتفاق مهمی است و تکثیر پروژه‌هایی بزرگی از این دست تنها به شرط امید و همدلی مسیر خواهد بود.

وی با اشاره به معطل ماندن پروژه به مدت 19 سال، گفت: برای به نتیجه رساندن این پروژه، جلسات متعددی با حضور مدیران شهری و استانی برگزار شد و تصمیم جدی بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در مدت 4 ماه گرفته شد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه تکمیل پروژه نیمه کاره کتابخانه مرکزی ممکن نبود، افزود: فارغ از فرآورده‌ای که در این بین حاصل شد، فرآیند انجام کار قابل توجه و تحسین است و ضرورت دارد فرآیند انجام کار برای سایر پروژه‌های شهر طی 2 سال آینده تکثیر شود.

کلایی با اشاره به دلایل به سرانجام رساندن پروژه در مدت 4 ماه خاطرنشان کرد: پروژه برای مشهدی‌ها و شهر مشهد تعریف شده بود. از این رو فرآیند انجام کار قابل توجه بود در حالیکه اگر سهم جدی از خدمت‌رسانی به مردم در این پروژه وجود نداشت و به عنوان سرمایه‌ای برای شهر شناخته نمی‌شد، چنین امری محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: در اثر پیگیری و جدیت مدیرکل کتابخانه های استان، این موضوع برای همه مدیران و دست اندرکاران امر جا افتاد که این پروژه برای مردم تعریف شده و باید به نتیجه برسد. شهردار مشهد بیان کرد: نکته مهم دیگر آن است که بر سر اجرای پروژه همدلی وجود داشت و باید با این همدلی و الگوی موجود، پروژه‌های بسیاری به اتمام برسد. کلایی خاطرنشان کرد: در واقع هر کدام از مدیران شهری و استانی می‌توانستند عذری بیاورند و خود را از بدنه جدا کنند تا پروژه همچنان بعد از 19 سال نیمه تمام باقی بماند. اما مسئولان در جلسات متعدد شرکت کردند و پای کار بودند تا این پروژه نیمه کاره در مدت 4 ماه به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر امید به اتمام کار به عنوان عامل معجزه‌گر در نتیجه بخش بودن اقدامات، تصریح کرد: بخش کالبدی پروژه کم‌اهمیت است. مهم نقش اجتماعی پروژه است و مهمتر از آن همدلی، همکاری و صدق نیت مدیران در اجرای پروژه‌ها است از این رو ضرورت دارد همه در فرصت پیش رو پای کار باشند و با معجزه امید، اتفاقات موثر دیگری شکل دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.