اقدام ما برای توسعه اشتغال و مشاغل خرد، تقویت و ورود شرکت های توسعه گراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح نخستین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در استان به خبرنگاران افزود : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این رابطه الگوسازی خوبی کرده چنانکه امکانات دولتی را در خدمت کسب و کارها بویژه خرد قرار داده است.

  وی اظهار کرد: امروز این پارک در دو بخش به وسعت 9 هزار مترمربع فضا در اختیار جوانان قرار گرفته که اگر قرار بود خود این جوانان برای ساخت این فضاها هزینه کنند ، رقم‌های سنگینی بر آنان تحمیل می شد و عموما هم چون این سرمایه‌ها را ندارند باید تسهیلات دریافت می کردند.

وی تصریح کرد : این اقدام کمک زیادی به این جوانان که منابع مالی خیلی خوبی هم ندارند اما توانمند و استعدادهای سرشاری دارند می کند تا آنان بتوانند ایده ها و ظرفیت های خود را به منصه ظهور برسانند.

وی اظهار کرد : این عملکرد ، بسیار مطلوب است و سایر دستگاه های دولتی هم می توانند از آن الگو گرفته و در استان فضای کسب و کار رایگان و ارزان قیمت را در اختیار بخش غیر دولتی و مشاغل خرد قرار دهند. 

رزم حسینی افزود : اقدام دیگر ما برای توسعه اشتغال و مشاغل خرد، تقویت و ورود شرکت های توسعه گراست که با تقسیم استان به 12 منطقه ، مقرر است به آنها مسئولیت داده تا بتوانند اشتغال های خرد را در این حوزه ها توسعه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.