فرماندار بردسکن روز یکشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: پشته خاکی پخش سیلاب با هزینه پنج میلیارد و 150 میلیون ریال افتتاح شد.
ابراهیم قاسم پور افزود: احیا و مرمت قنات روستای نظام آباد بخش مرکزی بردسکن نیز با هزینه 800 میلیون ریال امروز به اتمام رسید.
وی اظهار داشت: خانه مهر در روستای کبودان بخش مرکزی این شهرستان با هزینه 900 میلیون ریال با مشارکت خیرین و ساختمان دهیاری روستای خوشاب این بخش نیز با هزینه 650 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
بردسکن در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.

* سه پروژه عمرانی و خدماتی در خلیل آباد بهره برداری شد
فرماندار خلیل آباد نیز گفت: در سومین روز دهه فجر سه طرح عمرانی و خدماتی با هزینه بیش از 10 میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
مجتبی شاکری افزود: این طرح ها شامل فاز دوم طرح هادی روستای جابوز، ساختمان دهیاری روستای نصرآباد و ساختمان دهیاری روستای نقاب بود که با حضور مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به توسعه متوازن روستایی اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند در راستای توسعه روستایی همت نمایند.
وی همچنین از افتتاح 50 پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از 138 میلیادر ریال هزینه شده است.
خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.