فرمانده پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد در خصوص این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: نمایشگاه فرصتی برای همه شهروندان، جوانان و دانش آموزان است تا از نزدیک با دستاوردهای نیروی هوایی ارتش آشنا شده و از نزدیک مشاهده کنند تحریم دشمنان نتوانسته مانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شود.
سرهنگ حمید مصطفوی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تمام خدمات تعمیرات هواپیماها توسط خارجیها انجام می شد اما امروز علاوه بر سرویس، تعمیر و ساخت همه قطعات هواپیماها بوسیله متخصصان داخلی انجام می شود.
وی ادامه داد: ساخت هواپیمای شکاری بمب افکن کوثر از دیگر دستاوردهای صنعت هوایی ایران اسلامی است که با تکیه بر توان داخلی انجام و در خط تولید انبوه قرار گرفته است. دشمنان خواستند مانع توسعه شوند اما با همت جوانان، توکل بر خدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشرفتهای مختلف در عرصه نظامی و دفاعی کشور بدست آمده است.
فرمانده پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد گفت: بر این اساس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می برد و در مدت کمتر از پنج دقیقه به مصاف هر تهدید می رود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: نمایشگاه نیروی هوایی ارتش گوشه ای از شعار 'ما می توانیم' است. از افتخارات جمهوری اسلامی ایران عدم وابستگی به شرق و غرب به ویژه در عرصه نظامی است. ارتش با تکیه بر توان داخلی قدرت مقابله با هر تهدیدی را دارد.
امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی علاوه بر این نمایشگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه هایی است که انجام می شود.
/18587507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.