احمد برادران شنبه شب در دیدار با مردم سبزوار در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: نوسانات و تورم درحوزه اقتصادی در هشت ماه گذشته رخ داده که این موارد تنها در دولت تدبیر و امید نبوده است.
وی اظهار داشت: دشمن با جنگ رسانه ای و اقتصادی به مبارزه با مردم آمده است تا با ایجاد نارضایتی در جامعه نگذارد دستاوردهای انقلاب دیده شود.
وی گفت: شبکه های فعال حرفه ای در حوزه رسانه به جنگ با نظام جمهوری اسلامی آمده اند و با طرح سوال واهی که انقلاب برای مردم چه کرده ذهن برخی جوانان را درگیر این موضوع کرده اند.
برادران افزود: امروز نفوذ نرم جمهوری اسلامی در منطقه ریشه دوانیده بطوریکه نیروهای سوریه و عراق با استفاده از اصول و روحیه ای که مردم ایران 40 سال قبل رژیم پهلوی را از صحنه راندند بر استکبار و گروههای تکفیری غلبه کرده اند.
وی ادامه داد: دشمن ماموریت براندازی نظام را دارد و اجرای این طرح به وزارت خزانه داری آمریکا سپرده شده است.
فرماندار سبزوار گفت: مقابله با دشمن هزینه دارد و همانطور که چهل سال ایستادگی کردیم امروز نیز با هدایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و کار جهادی کارگزاران نظام با تمام قوا از ارزشها و آرمانهای انقلاب پاسداری می کنیم.
وی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی روستاهای کشور از خطوط مخابراتی، بهداشت، راههای ارتباطی مناسب و گازرسانی محروم بودند اما امروز به برکت انقلاب همه امکانات زیرساختی و رفاهی در روستاها وجود دارد.
برادران ادامه داد: امروز باید هر ایرانی آگاه به مسائل یک رسانه باشد و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به مردم و جوانان انتقال دهد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.