انعقاد این تفاهم‌نامه امکان جدیدی است که در راستای مدیریت یکپارچه شهری، تعامل با دیگر دستگاه‌های دولتی، تسهیل شرایط پرداخت برای شهروندان و افزایش وصول درآمدهای شهرداری صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد در راستای ارائه خدمات پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو در دفاتر پستی  صورت میگیرد درهمین راستا مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد گفت: شهروندان می‌توانند از این پس با مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفاتر پست دولتی از ارائه خدمات عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو بهره‌مند شوند. 

محمود برهانی با اعلام این خبر عنوان کرد: تعدد درخواست‌های شهروندان در خصوص تسهیل شرایط پرداخت عوارض کسب و پیشه، نوسازی و خودرو امری بود که شهرداری مشهد را برآن داشت تا طی جلسات مشترک با نمایندگان اداره کل پست، اقدام به عقد تفاهم‌نامه ای در خصوص ارائه خدمات پرداخت عوارض در شعب پستی کنند.

وی در ادامه افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه امکان جدیدی است که در راستای مدیریت یکپارچه شهری، تعامل با دیگر دستگاه‌های دولتی، تسهیل شرایط پرداخت برای شهروندان و افزایش وصول درآمدهای شهرداری صورت پذیرفته، از این رو شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت و دفاتر پست دولتی با اخذ فیش چاپی، عوارض مرتبط با کسب و پیشه، نوسازی و خودرو را پرداخت کنند.

برهانی به دیگر خدمت شهرداری مشهد در تسهیل امور پرداخت عوارض اشاره کرد و بیان داشت: در راستای کاهش زمان و صرفه جویی در هزینه‌ها، شهرداری مشهد سامانه پرداخت عوارض شهرداری را به آدرس اینترنتی www.avarez.mashhad.ir ایجاد کرده است که مودیان از طریق این سامانه می‌توانند برای جلوگیری از تعلیق جرایم دیرکرد عوارض مربوطه را پرداخت و از خدماتی چون اطلاعات سوابق پرداختی، میزان بدهی و پرداخت عوارض بهره مند شوند. این در حالی است که در سال جاری توزیع حجمی قبوض نوسازی و کسب و پیشه صورت نمی‌پذیرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.