فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور گفت: کوچکترین پهباد تا بزرگترین هواپیماها در آسمان شرق کشور و اطراف آن رصد می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ارسلان پرویز در نمایشگاه دستاوردهای ارشد نظامی آجا در منطقه پدافند هوایی شرق گفت: کوچکترین پرنده در آسمان و حتی در نزدیکی و محدوده آسمان شرق از سوی فرزندان این ملت در منطقه پدافند هوایی شرق کشور رصد می شود.
 
پرویز افزود: بدون شک با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و با اراده و قدرت فرزندان ایران اسلامی از نظر اراده و تجهیزات به لطف خدا از پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری، موشکی، زمین به هوا و شنود در طیف و انواع فرکانس‌های مختلف برخورداریم.
 
وی گفت: حتی اگر در 40 یا 50 کیلومتری مرزهای جمهوری اسلامی ایران هرگونه پرنده‌ای بخواهد به گستره آسمان ما نزدیک شود در وهله اول با اخطارهای پدافند هوایی مواجه می‌شوند و در وهله دوم برخورد جدی با آنها صورت می‌گیرد.
 
فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور همچنین گفت: در این نمایشگاه تجهیزات بسیار اندکی و تنها گوشه‌ای از این توانمندی‌ها که قابل مشاهده برای عموم باشد به نمایش گذاشته شده است.
 
سرهنگ ارسلان پرویز افزود: تمام این تجهیزات پیشرفته که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است بومی بوده و به دست توانمند کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران و با کمک صنعت و دانشگاه ها ساخته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.