غلامرضا ضیاء شهابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای باران به شکل رگباری و احتمال رعد و برق از نواحی جنوبی خراسان رضوی آغاز می شود و تا روز 15 بهمن به تدریج در تمامی مناطق استان گسترش خواهد یافت.
وی ادامه داد: در نواحی کوهستانی و سردسیر خراسان ضوی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه آتی بارشها به شکل برف پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین وزش باد طی امروز و فردا در بخشهای جنوبی استان شدت می گیرد که گاهی شدید و در قسمتهایی سبب گرد و خاک می شود.
وی به کاهش میانگین دمای هوا از فردا در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: روند کاهش دمای هوا در نواحی مختلف استان تا روز چهارشنبه هفت جاری ادامه خواهد یافت. روزهای دوشنبه و سه شنبه هوای سردی را در استان خواهیم داشت بطوری که کمینه دمای هوا طی این مدت در برخی از مناطق به 10 درجه زیر صفر می رسد.
او افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد 15 درجه سلسیوس پیش بینی شده که از فردا به تدریج کاهش یافته و روز سه شنبه هفته جاری با 10 درجه کاهش به پنج درجه می رسد. کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت با روند کاهشی تا سه درجه زیر صفر می رسد.
قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای 18 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای تایباد، بردسکن و سبزوار با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.