علیرضا رزم حسینی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: مسیر توسعه باید برای همه سرمایه گذاران باز شود و علمای دین نیز باید فرهنگ توسعه اقتصادی را بین مردم گسترش دهند.
وی اظهار داشت: سرمایه گذار در این استان، یک مجاهد اقتصادی است و همه وظیفه داریم وی را حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه بوروکراسی اداری مهمترین چالش پیش روی سرمایه گذاران است گفت: این معضل باید رفع شود و در روند کار اقتصادی مشکلی وجود نداشته باشد.
استاندار خراسان رضوی افزود: مثلث توسعه اقتصادی در استان شکل گرفته و برآنیم که خراسان رضوی را متفاوت از 40 سال گذشته بسازیم و این کار با همراهی مردم، علما و مسئولان میسر است.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته اظهار داشت: هم اکنون هیچ روستای بیش از 20 خانوار در این استان بدون برق نیست و در راستای اقتصاد مقاومتی نیز در این دور جدید روستاها را تقویت می کنیم.
وی گفت: استان خراسان رضوی باید به الگویی برای دیگر استانها در حوزه اقتصادی تبدیل شود.
رزم حسینی افزود: توسعه اقتصادی با رویکرد مهاجرت معکوس به روستاها از چهار شهر مرزی خراسان رضوی آغاز شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای شرقی وجود دارد اما نتوانسته ایم از آن در راستای توانمندی استان استفاده کنیم.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: با اینکه درگیر جنگ و تحریم های اقتصادی بودیم، توانسته ایم کشور را به آبادی، رشد و توسعه برسانیم به طوریکه در این 40 سال ضریب شاخص های توسعه در تمام زمینه ها چندین برابر قبل از انقلاب شده است.
8005 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.