هادی رجایی نیا در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود: در این ایام عملیات اجرایی 26 پروژه نیز با اعتبار 199 میلیارد و 25 میلیون ریال آغاز خواهد شد که مهمترین آن کلینیک تامین اجتماعی با اعتبار 150 میلیارد ریال و شبکه فاضلاب مسکن مهر با اعتبار 20 میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت با سه پروژه و هزینه 146 میلیارد و 570 میلیون ریال بیشترین هزینه در پروژه های امسال را به خود اختصاص داده و پس از آن نیز جهاد کشاورزی با 15 پروژه و هزینه 100 میلیارد و 416 میلیون ریال در دومین رده قرار گرفته است.
فرماندار قوچان گفت: عمده پروژه ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی پروژه هایی در زمینه های صنایع تبدیلی، موزائیک سازی، پرورش دام و تولید ادوات کشاورزی است که برای حدود 130 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وی بارزترین پروژه های عمرانی قابل بهره برداری در این ایام را توسعه واحد صنایع لبنی با هزینه 140 میلیارد ریال، گازرسانی محور هودانلو با هزینه 30 میلیارد و 460 میلیون ریال، 130 واحد مسکن روستایی و مددجویی، واگذاری 200 سند روستایی و 6 واحد دامی برشمرد.

* 184 عنوان برنامه فرهنگی طی دهه فجر در قوچان اجرا می شود
رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی قوچان نیز در این نشست گفت: 184 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی طی دهه فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام هادی ایمانی نیا افزود: در قوچان، باجگیران و 16 نقطه روستایی این شهرستان در 22 بهمن امسال راهپیمایی مردمی برگزار می شود و در شب 22 بهمن نیز نورافشانی انجام خواهد شد.
وی دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه قوچان، زنگ انقلاب، جشنواره پخت غذای سنتی شمال خراسان،
جشن انقلاب برای مادران و فرزندان، همایش 2 هزار نفری قرآنیان فجرآفرین، مراسم شکرانه چهلمین سال انقلاب و اقامه نماز شکر توسط 157 دانش آموز نقاط مختلف شهری، یادواره شهدای انقلاب، 50 جشن فجر فاطمی در مساجد روستایی و شهری، مسابقات ورزشی، عطر افشانی مزار شهدا و کرسی آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاهها را از جمله برنامه های دهه فجر در قوچان برشمرد.
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.