محمدرضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایت اینترنتی 'سینما تیکت' برای خرید بلیت شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد فعال شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت بلیت فیلم های اولین روز جشنواره را خریداری کنند.
وی فیلم های منتخب برای اکران در سینماهای مشهد را 22 فیلم شامل پالتو شتری، سرخ پوست، آشفتگی، بیست و سه نفر، تیغ و ترمه، طلا، درخونگاه، قسم، ماجرای نیمروز 2، خون خدا، دیدن این فیلم جرم است، غلامرضا تختی، سال دوم دانشکده من، شبی که ماه کامل شد، سمفونی نهم، ناگهان درخت، جمشیدیه، وکیل مدافع، طلا، جان دار، ایده اصلی و معکوس ذکر کرد.
محمدی گفت: احتمال افزودن هفت فیلم دیگر از فیلمهای منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اکران در سینماهای مشهد وجود دارد.
وی افزود: سئانس های اکران فیلم های این جشنواره از روز جمعه هفته جاری در مشهد آغاز می شود و هر روز پخش فیلم ها در ساعات 15، 17و 30 دقیقه، 20 و 22و 30 دقیقه از پنج سینما انجام می گیرد.
محمدی اظهار داشت: در روز اول جشنواره فیلم های آشفتگی و دیدن این فیلم جرم است در سینما هویزه، فیلم های این بیست و سه نفر و سمفونی نهم در سینما سیمرغ، فیلم های پالتو شتری و قسم در سینما اطلس، فیلم های سال دوم دانشکده من و سمفونی نهم در سینما گلشن و فیلم های سال دوم دانشکده من در سینما ویلاژتوریست مشهد اکران می شود.
وی گفت: جدول کامل فیلم های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تا ساعت پایانی روز جاری اعلام خواهد شد.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی در تهران آغاز شده است.
در این دوره جشنواره و در بخش 'سودای سیمرغ' آثاری همچون فیلمهای آشفتگی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، 23 نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، خون خدا، درخونگاه، سال دوم دانشکده من، سرخ پوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، تختی، قسم، قصر شیرین، ماجرای نیمروز 2 رد خون، متری شش و نیم، مردی بدون سایه، مسخره باز و ناگهان درخت حضور دارند.
آثار 'بخش نگاه نو' جشنواره نیز فیلمهای پالتو شتری، جاندار، حمال طلا، دیدن این فیلم جرم است، روزهای نارنجی، زهر مار، سونامی، مسخره باز، معکوس و یلدا هستند.
همچنین مستندهای این دوره از جشنواره بهارستان خانه ملت، تمام چیزهایی که جایشان خالی است، خانه ای برای تو، دلبند و نتهای مسی یک رویا می باشند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.