علیرضا رزم حسینی گفت : فرمانداران باید وارد عرصه شده و این اختیار هم به آنان داده شده تا مسائل شهرستان و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خود را با همراهی و استفاده ازظرفیت نمایندگان شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی به طور مستقیم با وزارتخانه های مربوطه پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا ، علیرضارزم حسینی در جریان نخستین سفر استانی خود به شهرستان تربت جام  در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: امروز باید برای توسعه استان و شهرستان همه با هم و در کنار هم قرار گیریم که این امر در طرح مثلث توسعه اقتصادی دیده شده است .

وی عنوان کرد : یک ضلع این مثلث نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی است که نقشی تاثیر گذار در این عرصه دارند و ضلعی دیگر هم کارگزاران حکومتی اعم از بخش های اجرایی و قضایی و مانند آن و ضلع مهم و اصلی آن بخش خصوصی و کارآفرینان و سرمایه گذاران هستند.

وی تصریح کرد : در این میان مهمتر از همه فرهنگ سازی و ایجاد موج فرهنگی برای ورود همه به حوزه تولید ، اشتغال و سرمایه گذاری است .

رزم حسینی گفت : اگرفرش قرمز برای کارآفرین وسرمایه‌گذار پهن کردید ، جامعه‌ای از نظر اقتصادی و اجتماعی سالم تر و متدین‌تر خواهید داشت و بهره‌وری افزایش و مهاجرت کاهش می یابد و امنیت بیشتر و پایدارتر از هر زمان خواهد بود.

وی عنوان کرد : باید با کارآفرینان ومجاهدان اقتصادی و مشارکت مردم این خاک و سرزمین را بسازیم و دولت هم در این میان ضمن آماده کردن زیرساخت ها امنیت را برای فعالیت مردم فراهم می کند و حمایت هایی که می تواند از کارآفرین داشته باشد و تسهیلاتی که قادر به ارائه است را تامین می کند  تا آنان با مشارکت مردم روند توسعه را دنبال کنند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت : در این میان از ظرفیت معین های اقتصاد مقاومتی در هر منطقه در کنار مشارکت مردم استفاده می کنیم و در این سفرهم با تعدادی از معین های اقتصادی  هر شهرستان که تعیین شده اند قرارداد مربوطه برای توانمندسازی و مشارکت با مردم منعقد می شود.

رزم حسینی تصریح کرد : تمرکز ما بر راه اندازی و تقویت موضوع خیرین توسعه در سطح جامعه است در واقع بر این اعتقادم که باید قبل از بروز مسائل و آسیب ها ، جامعه توانمندسازی شود با ایجاد اشتغال ، کار ، تولید که آسیب اجتماعی ایجاد نشود و مجبور شویم چندین برابر هزینه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.