محسن مصحفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ از محل بودجه فرهنگی شهرداری برای اکران کامل فیلمهای شانزدهمین جشنواره در مشهد منظور شده است.
وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از لحاظ بودجه توانست امکان اکران 10 تا 12 فیلم جشنواره فجر امسال را در سینماهای مشهد فراهم کند. از آنجا که تقاضای مردم اکران کامل فیلمهای جشنوراه فجر بود لذا شهرداری این مبلغ را برای اکران حدود 10 تا 11 فیلم دیگر در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی قرار داد.
معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد افزود: شهرداری طی سالهای گذشته نیز حمایتهایی از جشنواره فیلم فجر در مشهد داشته و همواره تلاش می کند از نهایت ظرفیت جشنواره به عنوان نمایشگاه محصولات فرهنگی سینمایی ایران در مشهد استفاده شود.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 22 بهمن ماه 1397 همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می شود. در این دوره جشنواره و در بخش 'سودای سیمرغ' آثاری همچون فیلمهای 'آشفتگی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، 23 نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، خون خدا، درخونگاه، سال دوم دانشکده من، سرخ پوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، تختی، قسم، قصر شیرین، ماجرای نیمروز 2 رد خون، متری شش و نیم، مردی بدون سایه، مسخره باز و ناگهان درخت' حضور دارند.
آثار 'بخش نگاه نو' جشنواره نیز فیلمهای 'پالتو شتری، جاندار، حمال طلا، دیدن این فیلم جرم است، روزهای نارنجی، زهر مار، سونامی، مسخره باز، معکوس و یلدا' هستند.
همچنین مستندهای این دوره از جشنواره 'بهارستان خانه ملت، تمام چیزهایی که جایشان خالی است، خانه ای برای تو، دلبند و نتهای مسی یک رویا' نام دارند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.