مرد 30 ساله‌ای که در جنایتی هولناک همسر و فرزند 1.5 ساله‌اش را در مشهد با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، ضمن بازسازی صحنه جرم، به جنایت هولناک اش اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، «جواد- ک» مرد 30 ساله‌ای که متهم است همسر و فرزندش را به طرز وحشتناکی و با 80 ضربه چاقو سلاخی کرده است، صبح روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به شهرک طرق مشهد هدایت شد تا در ساختمان محل جرم به بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی کاظم میرزایی بپردازد.

او که حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورده بود، با ورود به «اتاق جنایت» و دیدن عروسک‌های دختر 1.5 ساله‌اش که کف اتاق قرار داشت، به راحتی از کنار آنها گذشت و مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا چگونگی این صحنه دلخراش را در برابر قاضی ویژه قتل عمد تشریح کند.
 
در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا کارآگاه حمید فر (افسر پرونده) جزئیاتی از محتویات پرونده و بخشی از اعترافات متهم در مراحل بازجویی را شرح داد و سپس مرد 30 ساله با تفهیم مواد قانونی از سوی قاضی میرزایی که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند به معرفی کامل خود پرداخت و گفت: من و همسرم از مدت ها قبل با یکدیگر اختلاف داشتیم و حتی پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل داده بودم. شدت اختلافات خانوادگی و سوء ظن‌هایی که برایم ایجاد می‌شد تا آن جا ادامه یافت که تصمیم به طلاق گرفتیم و پرونده‌ای نیز در دادگاه تشکیل شد. البته من از همان دوران کودکی که پدر و مادرم از یکدیگر جدا شدند و من فرزند طلاق نام گرفتم، عقده‌های روانی خاصی داشتم و با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کردم.
 
وی ادامه داد: وقتی به سن جوانی رسیدم با دختر دایی ام (مقتول) ازدواج کردم اما این عقده‌های دوران کودکی همواره ذهن مرا درگیر کرده بود و به فردی خشن و بدرفتار تبدیل شده بودم در حالی که خداوند دخترم «نازنین زهرا» (مقتول) را نیز به ما عنایت کرد اما من همچنان به کتک کاری و ضرب و جرح همسرم ادامه می‌دادم تا این که او از من به شورای‌حل اختلاف شکایت کرد.

قتل

 
قاتل افزود: در عین حال با وساطت برادرم قرار شد من تعهد بدهم و همسرم نیز از شکایت خود صرف نظر کند ولی روز حادثه دوباره از شورای حل اختلاف تماس گرفتند که باید به دادگاه بروم! آن جا فهمیدم که پدرزنم و همسرم رضایت نداده‌اند. به ناچار به شورای حل اختلاف رفتم و تعهد دادم که دیگر همسرم را کتک نزنم! ولی زمانی که از شورا بیرون آمدم خیلی عصبانی بودم به اتفاق همسرم به خانه پدرزنم رفتم تا نازنین زهرا را که آن جا بود، به خانه خودمان ببرم.
 
وی ادامه داد: آن روز به پدرزنم گفتم مگر شما قول نداده بودی که مرا از نظر مالی تامین کنی؟! برایم خودرو بخری؟! و ... بعد از این ماجرا به خانه خودمان رفتیم، همسرم ناهار درست کرد ولی از عصبانیت من کاسته نمی‌شد تا این که پتویی انداختم و روبه روی تلویزیون دراز کشیدم. همسرم نیز در کنار دخترم خوابید. یک لحظه افکار خطرناک به سراغم آمد از جایم بلند شدم و کاردی را از آشپزخانه برداشتم و به طور غافلگیرانه‌ای به جان همسرم افتادم. نمی‌فهمیدم چه می‌کنم و چند ضربه به پیکرش فرود آوردم اما در همین هنگام تیغه کارد کج شد، آن را انداختم و چاقوی دیگری را از آشپزخانه برداشتم و دوباره ضربات دیگری زدم. پس از آن هم سراغ نازنین زهرا رفتم و چندین ضربه هم به او زدم تا هر دو نفر خون آلود شدند. سپس از داخل کیف همسرم یک تیغ ریش تراشی برداشتم و با آن گردن دخترم و همسرم را بریدم ...
 
متهم این پرونده جنایی که در حضور قاضی کاظم میرزایی جزئیات این حادثه دلخراش را که نمی‌توان بخش‌های زیادی از اظهارات وی را نگاشت، با خونسردی تشریح می کرد در ادامه اعترافاتش اضافه کرد: بعد از آن به خود آمدم و مقابل آینه قرار گرفتم تا خودزنی کنم اما از نگاه کردن به آینه و کشتن خودم وحشت داشتم به همین دلیل وقتی شاهرگ گردنم را با دست پیدا کردم چشم هایم را بستم و نگاهم را از آینه دزدیدم سپس تیغ را به آرامی روی گردنم کشیدم که خون به دیوار فواره زد! در همین لحظه پیامکی برای خواهرم در مشهد و دو برادرم که در شهرستان بودند، با گوشی تلفن همراه فرستادم و نوشتم که من همسر و فرزندم را کشتم و خودم را نیز می‌کشم! ولی مدتی بعد خواهرم و همسرش از راه رسیدند و مرا به بیمارستان امدادی بردند که از مرگ نجات یافتم. با وجود این کاش این کار را نمی کردم یا خودم نیز می مردم! در پی اعترافات این مرد سنگدل، وی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شد تا این پرونده وحشتناک جنایی دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.

عصر سیزدهم آبان گذشته بود که مرد جوانی هراسان خود را به منزل برادرزنش رساند و با صحنه هولناکی روبه رو شد. مرد 30 ساله «جواد-ک» خون آلود در گوشه ای افتاده و همسر و دختر 1.5 ساله اش نیز به قتل رسیده بودند. این جوان بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و بدین ترتیب «جواد-ک» با انتقال به بیمارستان امدادی مشهد از مرگ نجات یافت. با حضور قاضی کاظم میرزایی در محل جنایت، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که مرد 30 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی همسر 23 ساله اش به نام بتول و دختر 1.5 ساله اش به نام نازنین زهرا را با وارد آوردن بیش از 80 ضربه چاقو به قتل رسانده است. این مرد سنگدل بعد از بهبودی در مرکز درمانی و اعتراف به جنایت هولناک با صدور دستوری از سوی قاضی میرزایی روانه زندان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.