به گزارش ایرنا، علی رستمی شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان، طرحهای قابل افتتاح را در بخش های کشاورزی ، عمرانی شهری ، خدماتی و صنعتی ذکر کرد و افزود: بخش خصوصی طی سه سال گذشته 50هزار میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در بخش های نیروگاه برق، معادن، مجتمع فولاد و کشتارگاه تربت حیدریه، تفاهم نامه منعقد کرده است.
وی اظهار داشت: زمینه جذب سرمایه گذار در تربت حیدریه فراهم است و از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده می شود.
وی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی ، خدمات نظام را در بخش های مختلف برای مردم بازگو کنند.
فرماندار ویژه تربت حیدریه افزود: در شرایطی که دشمنان سعی دارند حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، ویژه برنامه های جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.
رستمی، بر لزوم مردمی برگزار کردن جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:
مردم ایران اسلامی برای گرامیداشت این ایام حضور حماسی خواهند داشت و یکبار دیگر به بدخواهان نظام اسلامی ثابت خواهند کرد که همچنان حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستند.
وی بر لزوم تشکیل ستادهای فرعی در دستگاههای اجرایی شهرستان به منظور هر چه باشکوهتر برگزار کردن ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.