سرهنگ قدیر مصرخانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی قوچان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس با بررسی شیوه های سرقت ها، به سارق سابقه دار مشکوک و پس از اطمینان از انجام سرقتها توسط وی با هماهنگی مراجع قضایی این فرد را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در یازجویی های به عمل آمده متهم به سه فقره سرقت شامل 2 سرقت از مغازه و یک سرقت موتورسیکلت با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد که همدست وی نیز طی عملیات جداگانه دستگیر شد.
سرهنگ مصرخانی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیرقابل توجهی اموال سرقتی شامل گوشی تلفن همراه، چراغ قوه و موتورسیکلت کشف شد.
وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

* کشف 45 دستگاه گوشی تلفن همراه
فرمانده انتظامی قوچان همچنین از کشف 45 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: با اعلام خبری مبنی بر پاتوق قراردادن منزل فردی به منظور خریداری تعداد بسیاری گوشی تلفن همراه سرقتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری11طالقانی با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضایی فرد یاد شده را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 45 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه سرقتی به همراه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف کردند.
سرهنگ مصرخانی اظهار داشت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.