رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری نقش بسیار تعیین کننده ای در تکمیل پروژه 25 ساله کتابخانه مرکزی مشهد داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد ، احسان اصولی با اشاره به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی مشهد در روزهای آینده اظهارکرد: کتابخانه مرکزی مشهد پروژه ای است که بیش از 20 سال پیش کلنگش به زمین خورده و به دلایل مختلف در طی سال های گذشته به سرانجام نرسیده بود.

وی ادامه داد: با آغاز به کار دوره پنجم مدیریت شهری و با نگاه فرهنگی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، هم افزایی ها و همکاری های بین بخشی بسیار خوبی برای تسریع در بهره برداری این طرح بزرگ صورت پذیرفت و همین روحیه باعث شد تا شاهد افتتاح این مجموعه در روزهای آینده باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پیگیری های شهرداری مشهد و بازدیدهای مستمر محمدرضا کلائی از این پروژه تاکید کرد: هماهنگی و پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد با دستگاه هایی همچون استانداری خراسان رضوی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار مشهد اتفاقات بسیار خوب و مبارکی را در این عرصه رقم زد.

وی با قدردانی از تلاش‌های قربان میرزایی، سرپرست سابق استانداری و معاون اقتصادی استان و همچنین موهبتی فرماندار سابق مشهد و حیدر خوش‌نیت سرپرست فعلی این مجموعه تصریح کرد: جناب آقای سبزیان نیز از زمانی حضور در نهاد کتابخانه‌های خراسان رضوی پیگیری‌های بسیار خوبی را در این حوزه داشتند که منتج به نتیجه شیرین برای مردم و شهروندان شد.

اصولی اضافه کرد: این موضوع نشان می دهد که اگر در تمام زمینه ها و پروژه ها این هم افزایی در استان و شهر وجود داشته باشد، رخدادهای خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین به سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها اشاره کرد و گفت: در دوره های قبل برای پرداخت این سهم مشکلاتی به وجود آمده بود که خوشبختانه با نگاه فرهنگی شورای پنجم این مشکل حل شده و مصر هستیم از این سهم پروژه های خوبی را در حوزه کتابخوانی شهر اجرا کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.