به گزارش ایرنا، علی رستمی روز چهارشنبه در یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری تربت حیدریه که در بخش رخ برگزار شد افزود: این میزان سرمایه گذاری برای اجرای طرح تصیفیه فاضلاب، احداث نیروگاه برق و کارخانه فولاد، زرمهر (طلا) و توسعه گروه صنعتی هزینه شده و بیانگر این است که در زیرساخت های تربت حیدریه اقدام های اساسی صورت گرفته است.
وی با انتقاد از برخی مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان که تعامل و همکاری آنها با بخش خصوصی کمرنگ است، اظهار داشت: در حالی که سیاست دولت تمرکز زدایی و بنای کار نیز گسترش تصمیم گیری ها در استانهاست، مدیران استانی نیز باید به مدیران شهرستانی خود اختیار تصمیم گیری بیشتری بدهند.
فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و سرمایه گذاران در حکم سربازان این جبهه محسوب می شوند و مدیران حوزه های اقتصادی نیز موظفند به هر شکلی چتر حمایتی خود را از بخش خصوصی گسترش دهند.
رستمی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را از رویکردهای اساسی دولتمردان ذکر کرد و افزود: برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل مطلوب استفاده می شود.
بخش رخ از توابع شهرستان تربت حیدریه با مرکزیت رباط سنگ با جمعیت 23 هزار نفر دارای 53 روستا و 47 دهیاری است که 49 روستای آن بیش از 20 خانوار جمعیت دارد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.