رضا دانایی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: مرحله اول سومین جشنواره 'خوب مثل بچه ها' از چهارم دی ماه سال جاری آغاز شد و در 27 دی به اتمام رسید که 14 هزار کودک در آن حضور داشتند.
وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف توان افزایی و آماده سازی کودکان برای حضور موثر در فضاهای اجتماعی برگزار شد که در جریان آن آموزش های شهروندی در قالب های هنری به کودکان ارائه شد.
وی با اشاره به اجرای 140 برنامه آموزشی در حوزه مراقبت کودکان گفت: همه مناطق مشهد با تمام ظرفیت های خود در این جشنواره مشارکت کردند و آموزش و پرورش نیز در این زمینه با شهرداری همکاری داشت.
دانایی با بیان اینکه امسال امکان حضور کودکان استثنایی و اوتیسم نیز در جشنواره فراهم شد افزود: این جشنواره در قالب های متعدد از قبیل سرود، هنرهای دستی و تئاتر برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این مرحله از جشنواره 315 سرود و 291 تئاتر کودک به مرحله اجرا درآمد و آثار نقاشی، کاردستی و هنرهای دستی نیز در معرض تماشا قرار گرفت.
وی با اشاره به داوری آثار رسیده به جشنواره، گفت: در مرحله نهایی جشنواره 20 گروه منتخب به عنوان الگو معرفی می شوند و از همه گروه ها نیز تجلیل و قدردانی می گردد.
دانایی افزود: مرحله دوم جشنواره از چهارم تا هجدهم بهمن ماه و مراسم پایانی آن دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
جشنواره 'خوب مثل بچه ‌ها' که مدت 2 سال به صورت منطقه ای در مشهد برگزار می شد امسال برای اولین بار در سطح کل شهر برگزار شد.
90 هزار کودک زیر 6 سال در مهدهای کودک این استان در حال آموزش هستند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.