به گزارش ایرنا حامد قربانی دوشنبه شب در گردهمایی مدیران مدارس مقاطع مختلف تحصیلی گناباد افزود: این طرحها در بخشهای صنعت و معدن، کشاورزی، انتقال آب، بهداشتی و درمانی، آموزشی، عمرانی، حمل و نقل، راه سازی و زیربنایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیتهای مردمی و تشکلهای مردم نهاد رویکرد مهم در برگزاری برنامه های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گناباد است و حضور گسترده در این مراسم به ویژه در سال جاری از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.
وی گفت: طرح راه آهن یونسی بجستان به گناباد به عنوان قطعه نخست خط آهن مشهد به زاهدان به طول 48 کیلومتر با پیشرفت 28 درصدی در حال اجراست و 35 میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای اجرای آن اختصاص یافت.
قربانی افزود: امسال نیز 37 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ابلاغ شده که 17 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و با پیگیریهای نماینده مردم گناباد و بجستان قرار است تا 50 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی با اشاره به اختصاص 65 میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد طی سالجاری اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از حمل و نقل ریلی و فرودگاه نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی و جلوگیری از انزوای این شهرستان دارد.
1852 فرهنگی در 1031 کلاس درس و 274 مدرسه، تدریس به 17 هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد برعهده دارند.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.