محمد هراتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیمهای آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد در بخش نشسته بر ویلچر و موسسه اعتباری ملل مشهد در بخش ایستاده با مربیگری محمد کفشدارحسینی بر سکوی نخست این رقابتهای کشوری ایستادند.
وی گفت: در چارچوب بخش نشسته شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی پاراتنیس روی میز مردان کشور 'آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد' با 18 امتیاز، هیات آذربایجان غربی با 16 امتیاز و هیات البرز با شش امتیاز به ترتیب نخست تا سوم شدند. در بخش رقابتهای ایستاده این مسابقات نیز 'موسسه اعتباری ملل مشهد' با 22 امتیاز، هیات قم با 16 امتیاز و 'آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد' با کسب هشت امتیاز به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
مربی این دو تیم مشهدی که سابقه هدایت تیم ملی پاراتنیس روی میز را در کارنامه خود دارد نیز گفت: این دوره از مسابقات لیگ با حضور 45 تیم از 14 استان در شش کلاس طی روزهای 27 تا 29 دی ماه در تهران برگزار شد .
محمد کفشدار حسینی افزود: 26 ورزشکار در ترکیب دو تیم از خراسان رضوی در شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی پاراتنیس روی میز مردان کشور حضور داشتند که 15 نفرشان مشهدی بودند. با اتکا به ظرفیت مناسبی که آسایشگاه معلولان فیاض بخش و هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی فراهم کرده اند موفق به کسب این پیروزیها شدیم.
وی همچنین گفت: مقرر شده هشت رشته از جمله پاراتنیس روی میز از فدراسیون جانبازان و معلولان جدا و به فدراسیون تنیس روی میز ملحق شوند که اقدامی مثبت در جهت تخصصی شدن این رشته ورزشی است.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.